What’s your story? … Het voelt een beetje als mijn lijfspreuk. Mijn motto. Dat wat mij drijft in mijn werk. Want iedereen, echt ook iedereen heeft een verhaal. Zo zie ik dat. Verhalen vind je overal. Als je goed kijkt, als je goed luistert tenminste. En het maakt niet uit hoeveel er verandert in media, welke ontwikkelingen en innovaties er allemaal plaatsvinden online offline etc. Verhalen blijven. Er zijn alleen wat meer mogelijkheden om te vertellen.
Voor mijn gevoel leven we in tijd waarin die verhalen er nog meer toe doen, dat je er een verschil mee kan maken. Als organisatie ook als individu. Mensen willen dat verhaal. Ook dat van jou. Een verhaal illustreert, geeft kleur, diepgang, voegt emotie toe, zorgt voor impact en blijft hangen.
Een verhaal illustreert, geeft kleur, diepgang, voegt emotie toe, zorgt voor impact en blijft hangen.
Met een fascinatie voor ‘kijkjes achter de schermen en in het hoofd’ zoek ik in mijn werk als schrijver en content maker altijd naar de juiste combinatie van en balans tussen een journalistieke, redactionele insteek met, waar nodig, een pakkende commerciële touch. Daarbij zoek ik altijd naar een persoonlijke ‘note’. En als je je boodschap op die manier vertelt en verpakt, dan leest en luistert dat een stuk prettiger. Je tekst of film krijgt dan de juiste lading, raakt en heeft meer impact.